Zarezerwuj tutaj, skorzystaj teraz

Gwarancja najlepszej ceny

Znaleźć lepszą stawkę?Dopasujemy to + 25 % zniżki lub 5 000 punktów.

Płać dopiero jak przyjedziesz

Unikaj płatności z góry.

Zmień zdanie

Zmień lub anuluj rezerwację.

TWÓJ POKÓJ, TWÓJ WYBÓR

Poproś o dodatki do pokoju podczas rezerwacji.

Kierunki globalne

7 000 + nieruchomości w niezwykłym portfolio marek.

Więcej marek, większy wybór

Wiele sposobów podróżowania.

Ceny dla uczestników programu Marriott Bonvoy

Nasze najniższe ceny. Cały czas.

MOBILNE ZAMELDOWANIE

Szybka ścieżka dla uczestników programu.

Zyskuj darmowe noclegi

Dodatkowe korzyści i punkty za każdym razem, gdy podróżujesz.

Darmowe Wi-Fi

Jesteś połączony jako Uczestnik.

A teraz szczegóły

NASZA NAJLEPSZA CENA. GWARANTOWANA.

Możesz znaleźć dobre ceny w różnych miejscach. Ale nasza Gwarancja Najlepszej Ceny (Best Rate Guarantee) oznacza, że rezerwując bezpośrednio przez kanały Marriott®, zawsze otrzymasz najlepszą dostępną stawkę. Oto jak to działa:

1. Dokonaj rezerwacji za pomocą dowolnego oficjalnego kanału rezerwacji Marriott (Marriott.com, aplikacji Marriott Bonvoy, w centrum obsługi klienta lub bezpośrednio w hotelu).

2. Jeśli znajdziesz niższą cenę za ten sam hotel, ten sam rodzaj pokoju i te same daty rezerwacji w witrynie innej niż Marriott lub w aplikacji innej niż Marriott Bonvoy („Stawka porównawcza”), możesz złożyć wniosek dotyczący Gwarancji Najlepszej Ceny .

3. Jeśli zatwierdzimy Twoje roszczenie, dostosujemy stawkę porównawczą I damy Ci wybór dodatkowego 25 % rabatu na pokój ( 20 % rabatu w przypadku hoteli designerskich) LUB przyznamy Ci 5000 punktów Marriott Bonvoy.

otwarty

Gwarancja najlepszej ceny dotyczy hoteli marki Marriott, chyba że określono inaczej poniżej.

Gwarancja najlepszej ceny nie ma zastosowania do Ritz-Carlton Montreal, The Ritz London, Ritz-Carlton Residences, The Ritz-Carlton Club, Marriott Vacation Club, Marriott's Grand Residence Club ani żadnych innych obiektów działających w ramach marek Marriott Vacations Worldwide Corporation, ich spółek zależnych oraz stowarzyszonych. Gwarancja najlepszej ceny nie ma zastosowania do Homes & Villas by Marriott Bonvoy, Sheraton Vacation Club, Westin Vacation Club ani żadnych innych nieruchomości/lokali będących własnością lub zarządzanych przez obiekty Vistana Signature Experiences, Inc., jej spółki zależne i stowarzyszone. Gwarancja najlepszej ceny nie dotyczy obiektów All Inclusive, obiektów MGM Collection with Marriott Bonvoy ani obiektów pod marką Elegant Hotels.

otwarty

Pewne stawki nie mają zastosowania do tej gwarancji. Na przykład stawka porównawcza nie kwalifikuje się, jeśli nie jest publicznie dostępna, np. Wynegocjowane stawki korporacyjne, stawki dla seniorów lub grup lub stawki dostępne w ramach płatnego członkostwa (AAA itp.), Stawki wynegocjowane w przypadku przedłużonych pobytów, stawki, które mają inne zasady takie jak zasady anulowania lub zwrotów lub stawki, które obejmują różne gwarantowane niestandardowe opcje pokoju. Nie przyjmujemy zgłoszeń dotyczących promocji bodźców turystycznych finansowanych przez rząd.

Porównanie cen kanałów Marriott z cenami znalezionymi podczas późniejszych wyszukiwań na kanałach Marriott (w tym w witrynach stowarzyszonych z Marriott, prywatnej marki lub samodzielnych witrynach nieruchomości) nie kwalifikuje się do gwarancji. W przypadku hoteli partnerskich Design Hotels, stawki podane na stronie internetowej Design Hotels ™, aplikacji mobilnej Design Hotels ™ oraz w dowolnej samodzielnej witrynie i aplikacji mobilnej Design Hotels nie są objęte gwarancją.

Nie akceptujemy stawek pakietowych, które obejmują połączenie pokoju i podróży, przelotu, rejsu, wynajmu samochodu itp .; nie możemy zagwarantować, że pokój wraz z innymi komponentami lub udogodnieniami, takimi jak posiłki inne niż śniadanie, bilety, kupony na paliwo itp., zostaną uwzględnione w rezerwacji.

Stawki w witrynach aukcyjnych, w witrynach, które nie ujawniają marki hotelu do czasu zakończenia rezerwacji (np. Priceline i Hotwire), w witrynach wymagających logowania lub określonej karty kredytowej do przeglądania lub rezerwacji, w witrynach, które nie zapewniają natychmiastowe potwierdzenie (np. stawka „na żądanie”) lub w witrynach, które nie przekazują rezerwacji do Centralnego Systemu Rezerwacji Marriott (CRS) w celu potwierdzenia, nie kwalifikują się.Przedpłacone, przedpłacone lub bezzwrotne stawki na Qunar, eLong, Meituan Travel, Ctrip/Trip.com,Witryny stowarzyszone Ctrip/Trip.com lub Fliggy nie kwalifikują się.Wszelkie stawki w WeChat nie kwalifikują się.

 

otwarty

Użytkownik musi znaleźć kwalifikującą się stawkę porównawczą i przesłać wypełniony formularz roszczenia w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji za pośrednictwem kanału rezerwacji Marriott i co najmniej 24 godzin przed standardową godziną zameldowania w odpowiednim hotelu Marriott. Imię i nazwisko na formularzu roszczenia musi być zgodne z imieniem i nazwiskiem na potwierdzonej rezerwacji Marriott, a na jedną rezerwację można złożyć tylko jedno roszczenie. Podczas składania wniosku należy wybrać opcję przyznania punktów Marriott Bonvoy Points lub zniżki od niższej stawki - Marriott nie będzie akceptować próśb gości o zmianę tego wyboru po złożeniu wniosku. Punkty Marriott Bonvoy są przyznawane wyłącznie członkom Marriott Bonvoy. W przypadku wybrania tej opcji punkty związane z roszczeniem zostaną przyznane 7-10 dni roboczych po wymeldowaniu gościa w ramach zatwierdzonej rezerwacji.

Wszystkie zatwierdzone nagrody (punkty lub zniżki) będą dostępne tylko dla maksymalnie trzech pokoi gościnnych.

otwarty

Marriott will contact you within 24 hours of receiving your claim. Rate comparisons will be made net of any taxes, gratuities, or any other fees associated with the room rate, and the Comparison Rate must still be available and accessible by the Best Rate Guarantee agent processing the claim at the time Marriott validates the claim. A claim may be invalidated with any changes made to the reservation after the Marriott approval, including name changes. This may result in a change in rate or cancellation of the reservation.

Roszczenia dotyczące tylko części całego zaplanowanego pobytu nie będą honorowane. Wielokrotne roszczenia dotyczące pobytu składającego się z dwóch lub więcej nocy w tym samym tygodniu w tym samym hotelu Marriott lub hotelach Marriott w tej samej lokalizacji geograficznej (np. Mieście) mogą być traktowane jako jedno roszczenie dotyczące jednego pobytu, nawet jeśli zostały zarezerwowane w ramach więcej niż jednej rezerwacji .

Marriott may deny claims where the difference between the Comparison Rate and the Marriott rate is less than $1. Rate disparities primarily attributable to fluctuations and/or differences in currency exchange rates are excluded from the guarantee.

Marriott nie ponosi odpowiedzialności za żadne opłaty ani inne koszty poniesione w związku z anulowaniem rezerwacji.

Marriott zastrzega sobie prawo do odrzucenia roszczenia, jeśli nie może samodzielnie zweryfikować dostępności wskaźnika porównawczego w czasie przetwarzania roszczenia. Zrzuty ekranu z ofert porównawczych posłużą jako pomoc w procedurach przeglądu roszczeń, ale nie będą akceptowane jako potwierdzenie oferty porównania.

otwarty

Pracownicy firmy Marriott, jej podmiotów stowarzyszonych i zależnych oraz hoteli marki Marriott, a także Uczestnicy Programu rodzin takich pracowników mieszkający w tej samej lokalizacji nie kwalifikują się do udziału w programie.

Jeśli za pośrednictwem kanału Marriott dostępnych jest wiele stawek dla tego samego hotelu, dat rezerwacji i rodzaju pokoju, musisz zarezerwować najniższą stawkę dla tego rodzaju pokoju, aby kwalifikować się do gwarancji.

Firma Marriott może odmówić roszczeń, jeśli uważa, że niniejsza gwarancja jest celowo wykorzystywana lub manipulowana w celu obejścia jej intencji.

Oferta jest nieważna, jeśli jest zabroniona przez prawo. Marriott zastrzega sobie prawo do zmiany lub anulowania gwarancji w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia. Firma Marriott zastrzega sobie prawo do anulowania wszelkich wcześniej zatwierdzonych roszczeń, jeśli stwierdzi, że doszło do naruszenia lub obejścia niniejszych warunków oraz do anulowania i odrzucenia wszelkich innych i przyszłych roszczeń z tytułu Gwarancji najlepszej ceny od takiego gościa. W takim przypadku warunkami wszelkich rezerwacji dokonanych na dowolnym kanale, w tym warunkami anulowania pozostają wiążące.

Warunki użytkowania Marriott.com mają zastosowanie do Gwarancji Najlepszej Ceny.

Stawki członkowskie

Uczestnicy programu Marriott Bonvoy otrzymają ekskluzywną, najkorzystniejszą stawkę („Stawka dla uczestnika programu”), gdy rezerwują pokoje za pośrednictwem dowolnego kanału rezerwacji bezpośredniej Marriott®, w tym:

  • Nasze centra rezerwacji na całym świecie
  • Oficjalne strony internetowe Marriott (np. Marriott.com , Marriott.co.uk i RitzCarlton.com
  • Aplikacja mobilna Marriott Bonvoy
  • MARRIOTT 1-800 (627-7468).
  • Ceny dla uczestników programu są dostępne na całym świecie we wszystkich hotelach uczestniczących w naszych programach lojalnościowych, z wyjątkiem hoteli w Atlantis, Paradise Island, Bahamy i The Cosmopolitan of Las Vegas

Stawki te można również zarezerwować za pośrednictwem autoryzowanego biura podróży lub wybranego partnera biznesowego w zakresie podróży („kwalifikujące się kanały”) w dowolnym hotelu uczestniczącym w którymkolwiek z programów lojalnościowych.

Co musisz wiedzieć o stawkach członkowskich:

  • Stawki te oferują co najmniej dwa procent zniżki w dni powszednie i do pięciu procent w weekendy
  • Stawka jest stosowana do najniższych dostępnych publicznych stawek hotelowych za pokoje inne niż premium
  • Stawki muszą być zarezerwowane przez uczestnika programu Marriott Bonvoy przy użyciu odpowiedniej kategorii cennika dla uczestników programu
  • Stawki członkowskie nie dotyczą grup 10 lub więcej pokoi
  • Stawki członkowskiej nie można łączyć z innymi wybranymi promocjami, ofertami lub rabatami i nie obejmuje ona istniejących rezerwacji lub grup
  • Stawki członkowskie nie mają zastosowania do kwalifikowanych stawek przejściowych, w tym stawek rządowych, stawek negocjowanych, AAA i Rabatu Seniorskiego.

PŁAĆ DOPIERO JAK PRZYJEDZIESZ

Może być wymagana przedpłata w przypadku specjalnych dat wydarzeń lub obniżonych cen w zależności od poszczególnych nieruchomości. Gaylord Hotels mogą wymagać przedpłaty. Zapoznaj się z regułami cenowymi dla każdego hotelu i każdej rezerwacji, aby zapoznać się z określonymi ograniczeniami i zasadami.

ZMIEŃ ZDANIE

Sprawdź zasady cenowe dla każdej rezerwacji, aby uzyskać szczegółowe informacje. Opłaty za anulowanie mają zastosowanie, jeśli rezerwacja zostanie zmieniona lub anulowana po terminie określonym w regulaminie cenowym. W przypadku niektórych cen i pokoi (na przykład ceny zakupu z wyprzedzeniem) zmiany rezerwacji mogą nie być dozwolone po dokonaniu rezerwacji. Obowiązujące ograniczenia są podane w zasadach cenowych dla każdej rezerwacji.

TWÓJ POKÓJ, TWÓJ WYBÓR

W całych Stanach Zjednoczonych i Kanadzie dołożymy wszelkich starań, aby uszanować Państwa preferencje dotyczące rodzaju pokoju i łóżka w oparciu o dostępność w momencie pobytu. Poza Stanami Zjednoczonymi i Kanadą preferencje dotyczące palenia / niepalenia są uznawane w zależności od dostępności; dokładne rozmiary łóżek mogą się różnić.

KIERUNKI GLOBALNE

Lokalizacje mogą ulec zmianie.

MOBILNE ZAMELDOWANIE

Mobilna odprawa jest dostępna dla Uczestników w hotelach objętych programem.

ZYSKUJ NOCE ZA DARMO

Uczestnicy Programu mogą zdobywać i wymieniać punkty zgodnie z warunkami programu Marriott Bonvoy. Pokoje zarezerwowane za pośrednictwem zewnętrznych sprzedawców internetowych, takich jak Expedia.com, Orbitz.com, Travelocity.com, Hotels.com, Booking.com, Priceline itp. nie kwalifikują się do punktów Points ani Elite night. Pakiety zbiorowe i wycieczki seryjne nie kwalifikują się do punktów Points ani Elite night, niezależnie od źródła rezerwacji.

DARMOWE WI-FI

Bezpłatne Wi-Fi jest dostępne dla Uczestników w hotelach objętych programem.

Należy pamiętać, że oficjalnym tekstem jest angielska wersja witryny Marriott.com. Udostępniając to tłumaczenie, mamy nadzieję zapewnić możliwość zapoznania się z zamieszczoną treścią większej liczbie naszych klientów na całym świecie. Należy jednak pamiętać, że ponieważ tłumaczenia są wykonywane maszynowo, nie zawsze mogą być doskonałe.