Nasze oddanie klientowi przejawia się we wszystkim, co robimy.
Reputacja firmy Marriott w zakresie doskonałej obsługi klienta sięga pierwotnego celu J. Willarda Marriott dla jego firmy: „dobre jedzenie i dobra obsługa za uczciwą cenę”. Jesteśmy dumni ze szczegółów - każdego dnia, w każdym miejscu na świecie.
Przyjmujemy zmianę
Innowacja zawsze była częścią historii firmy Marriott.
Rodzina Marriott pomogła ukształtować nowoczesny przemysł hotelarski. Naszym celem jest nieustanne kwestionowanie status quo i przewidywanie zmieniających się potrzeb naszych klientów dzięki nowym markom, nowym lokalizacjom na całym świecie i nowym doświadczeniom gości.
Działamy uczciwie
Sposób prowadzenia działalności jest równie ważny, jak działalność, którą prowadzimy.
Wyznajemy bezkompromisowe standardy etyczne i prawne. Obejmuje to nasze codzienne postępowanie w biznesie, nasze zasady dotyczące pracowników, zasady dotyczące łańcucha dostaw, nasze programy i praktyki środowiskowe oraz nasze zaangażowanie w przestrzeganie praw człowieka i odpowiedzialności społecznej.